כך עברתי לעבוד מהבית והתחלתי לאהוב את החורף

פעם שנאתי את החורף. שנאתי את העומסים בכבישים, העצבים והצפירות של הרכבים בדרך למשרד ובחזרה, את הקור שבחוץ והחום של המזגן בפנים, את הנעליים הנרטבות והשלוליות המעצבנות. מאז עברתי לעבוד מהבית, זו העונה החביבה עלי ביותר

פעם שנאתי את החורף. שנאתי את העומסים בכבישים, העצבים והצפירות של הרכבים בדרך למשרד ובחזרה, את הקור שבחוץ והחום של המזגן בפנים, את הנעליים הנרטבות והשלוליות המעצבנות. מאז עברתי לעבוד מהבית, זו העונה החביבה עלי ביותר, למרות שגם לה יש כמה צדדים קצת מדכאים (אבל מחשלים).

אל תגלו לאף אחד, אבל אני נשאר בפיג'מה רוב שעות היום, מכניס גזע אחד אחרי השני לתנור העצים, מכין תה חם וארוחות מפנקות, ואוהב לבלות שעות מול החלון, להתבונן בגינה שנעה ברוח, בבעלי-החיים שמנצלים כל הפוגה בגשם כדי למתוח קצת את השרירים, ובלהגיד תודה על כל זה.

אחרי שנים של עבודה שוחקת בתאגידים גדולים ומתישים, שעות ארוכות במשרד (ובפקקים), עשיתי את השינוי ועברתי לעבוד מהבית. בהתחלה כשכיר, ועם הזמן והביטחון שהלך וגבר – כעצמאי. בזכות העבודה מהבית יכולנו לצאת מהמירוץ המטורף, לעבור לגור בצפון במושב אניעם, בלב שמורת טבע עם כפר אמנים סמוך, ולהשקיע בדברים שבאמת חשובים לי בחיים, כמו הזוגיות, התחביבים, הלימודים וההגשמה העצמית.

אז נכון: העבודה מהבית מביאה איתה אתגרים, בחלקם הקטן קשים, השאר סתם מתישים ומעצבנים. אבל בכל פעם שאני עוצר לרגע ורואה איפה אני נמצא – ומהיכן הגעתי לכאן – אני שמח, מאושר, בבחירה הזו. זה כל כך שווה את הכל.

ממליץ לכם לנסות את זה בעצמכם. דמיינו את החיים שלכם, בבית, עושים את מה שאתם אוהבים, מבלים זמן עם האנשים שאתם אוהבים, ומגלים את עצמכם בכל יום מחדש. זה קלישאתי, אבל זה באמת ככה.

חורף נפלא לכולםן!

– בצילום: חלק מההכנות לחורף בצפון הקפוא והרומנטי. כשעובדים מהבית, צריך הרבה יותר עצי הסקה!

הרשמו לעדכונים על מאמרים חדשים: