דרושים: יזמים מקוריים ויצירתיים

לאחרונה אני בודק אפשרות, יחד עם כמה חברים שעשו את האקזיט שלהם (או אוטוטו בדרך לשם), להקים חממה חדשה לאנשים מקוריים, יצירתיים, עם רעיונות טובים לפעילות עסקית. עכשיו תורכם לקחת במיזם הזה חלק

לאחרונה אני בודק אפשרות, יחד עם כמה חברים שעשו את האקזיט שלהם (או אוטוטו בדרך לשם), להקים חממה חדשה לאנשים מקוריים, יצירתיים, עם רעיונות טובים לפעילות עסקית.

הרעיון הוא לספק להם תמיכה מגוונת, בכל התחומים הרלוונטיים, כדי לאפשר להם לממש את הפוטנציאל העסקי הגלום ברעיונות שלהם:

  • גיבוש קונספט ופיתוח "הצהרת יזם" ראשונית לעבודה
  • כתיבת תוכנית עסקית ושיווקית
  • פיתוח עסקי, כתיבת תוכניות עבודה, לוחות זמנים ומסמכי פרויקט
  • ביצוע בחינות וסקירות שוק
  • ליווי פיננסי ומשפטי
  • השגת מימון, גיוס כספים ופנייה לקרנות
  • תמיכה טכנולוגית ולוגיסטית (תכנות, עיצוב, פיתוח אסטרטגי, ניהול טכני)
  • הדרכה בתחום הניהול על צדדיו השונים: ניהול זמנים, תקציבים, השקעות וקשרי משקיעים, פיתוח ועוד

אני מאמין שבשנים הקרובות העסקים הקטנים ילכו ויתפסו תאוצה משמעותית. באקלים הכלכלי הנוכחי, דווקא רעיונות קטנים, "רזים", זריזים וגמישים יכולים לגבור על גופים גדולים, כבדים ועתירי תקציבים.

התפישה שלי, בכל נושא היזמות הפרטית, היא של תן וקח – ראשיתו של כל קשר עסקי מתחילה, מבחינתי, בשאלה: "מה אני יכול להציע לאדם העומד מולי". על התמורה, נדבר אחר-כך. הכוונה שלי, שלנו, היא להוביל את הגישה הזו אל עולם היזמות וליצור מקום נעים, מזמין ונוח לבחינת הרעיונות העסקיים השונים, למיון ולחידוד היזמות, וכמובן, הגשת עזרה מקצועית מקצה לקצה לאותם יזמים הזקוקים לכך.

כיזם תמידי, שהחל את דרכו עוד בתיכון, אני יכול להעיד שלפעמים הדרך הזו בודדה, מעייפת ושוחקת. למדתי, בדרך הקשה ובאמצעות לא מעט טעויות, שיש דרך אחרת, נכונה יותר ויציבה יותר, לביסוס הפעילות העסקית. כעת אני רוצה להחזיר קצת לעולם, שפרגן לי על ימין ועל שמאל, גם מול אתגרים קשים ומורכבים.

אז ככה. אם אתם מכירים יזמים, אנשים עם רעיונות (גם מאוד ראשוניים), או אתם כאלה בעצמכם – אתכם בדיוק אני צריך. הרעיון שלנו נמצא בשלבים מאוד ראשוניים, ולמעשה אנחנו בודקים את השטח ואת הנחיצות של חממה-לייט כזו. אם אתם מוכנים לעבוד קשה בעבור הרעיון שלכם, אנחנו מוכנים לעזור, ולעבוד יחד אתכם עד שתגיעו אל הגשר – ותעברו אותו (בתקווה) בהצלחה.

פנו אלי באמצעות המייל (tal@mcgroup.co.il), כתבו לי כמה מילים על עצמכם ועל היוזמה שלכם בקווים כלליים ומבלי לחשוף את הרעיון במלאו כמובן – ונקבע פגישה קצרה עם צוות היועצים אותו אני מקים, כדי לבדוק את היתכנות המיזם. קחו בחשבון שזו פעילות צדדית ושייקח לי קצת זמן לענות, אבל אני מבטיח לקרוא הכל ולחזור באופן אישי לכל אחד ואחת מכם בתוך פרק זמן סביר עד כמה שאוכל.  אפשר גם בפייסבוק (facebook.com/taleitan) או בטוויטר (twitter.com/taleitan).

הרשמו לעדכונים על מאמרים חדשים: