אינסטגרם למשווקים: תזמון פוסטים וקידום אוטומטי של תכנים

איך לנהל חשבון אינסטגרם איכותי, מעודכן ומקצועי בלי להיות 24/7 על האפליקציה? בעזרת אפליקציית later תוכלו לתכנן את הפוסטים שלכם על ציר הזמן, לתזמן את התוכן שלכם מראש, ולהבטיח שחשבון האינסטגרם שלכם יהיה תמיד מעניין ורלוונטי

אינסטגרם-later

אם עד לפני כשנה-שנתיים יכולנו להתעלם מהרשת החברתית הוויזואלית אינסטגרם כזירת שיווק, הרי שהיום שום פעילות מקוונת אינה שלמה בלעדיה. למרות שהיא מאבדת קצת כוח לאחרונה, בין היתר בעקבות עליית קרנה של סנאפצ'אט (בעיקר בקרב צעירים, אבל בהחלט לא רק), זו עדיין זירת פעילות משמעותית וחשובה שכדאי לכם לקחת בחשבון בתוכנית השיווק והפרסום שלכם.

את אינסטגרם (או בשם החיבה שלה, אינסטה או אינסטוש) לא צריך להציג. זו רשת שבה הגולשים יכולים לשתף את העוקבים שלהם בצילומים וקטעי וידאו מחיי היומיום, פעילויות שהם עושים, אוכל שהם מזמינים במסעדות, ואת החיים ההו-כה-מושלמים-בכאילו שלהם. הפוסטים מהירים מאוד והפיד מתעדכן בתדירות גבוהה ביותר מסביב לשעון. אינסטגרם נרכשה ע"י פייסבוק ומאז היא מקבלת דחיפה נוספת בדמות קמפיינים פרסומיים שמשתלבים בפיד של אינסטגרם – למעשה, רוב הפרסומות העולות בפייסבוק משובצות כברירת מחדל גם באינסטגרם, וקל מאוד להפעיל קמפיין פרסומי משולב ב-2 הרשתות.

אך לצד פעילות הפרסום בתשלום, ישנו כמובן אפיק הפרסום בעזרת תוכן, שמאפשר למותגים וגופים גדולים – אך גם, אולי אפילו בעיקר, לעסקים קטנים ובינונים – להשתמש ברשת כדי להפיץ תוכן מכירתי, ויזואלי, אטרקטיבי ומעניין. אתם יכולים להשתמש באינסטגרם כדי לעדכן את הקונים שלכם במוצרים שלכם, לפרסם צילומים וקטעי וידאו של מאחורי הקלעים של הפקות אופנה ולייפסטייל, לערוך מבצעים ותחרויות, לקדם סרטוני תדמית או לשקף להם את האווירה והאקלים המיתוגי של הפעילות העסקית שלכם.

הפעלת חשבון אינסטגרם מקצועי היא עניין פשוט וקל, אבל כמו רוב פעולות השיווק, אם רוצים לעשות אותה כמו שצריך, יש להשקיע זמן ומשאבים בתכנון הפוסטים, בתזמון שלהם לשעות בהן קהל היעד שלנו מסתובב ברשת החברתית (ולא ישן או עסוק, למשל), וכמובן בתוכן עצמו.

אחד הכלים שאני אוהב במיוחד לניהול דפי אינסטגרם איכותיים ואינטנסיביים הוא Later.com (לשעבר Latergramme). דרך השירות תוכלו לנהל חשבון (או חשבונות) אינסטגרם בקלות – בין אם מהאפליקציה ובין אם ממחשב רגיל. הפיצ'ר המרכזי של השירות הוא יומן/לוח שנה (Calendar) ויזואלי שבו ניתן לשבץ פוסטים על פני ציר הזמן ולתכנן אותם – מראש – לפי ההעדפות שלנו. במקום לפרסם תוכן בזמן אמת, אנחנו יכולים ליצור פרישה נכונה יותר של תכנים על פני השבוע/חודש, לדאוג שהפרופיל העסקי שלנו יהיה תמיד מתוקתק ומעודכן, ויכלול פרסומים איכותיים בלי שנצטרך להיות כל הזמן על האפליקציה.

ניתן לחבר את החשבון לתיקיות ב-dropbox ו-google drive וכך לאפשר שיתוף מהיר ופשוט בצילומים וקטעי וידאו.

הפרסום אינו אוטומטי – ברגע האמת תקבלו התראה על מסך הסלולר שלכם, ותוכלו לאשר את הפרסום. זה חוסך תקלות מביכות, למשל פרסום פוסט משועשע ומחוייב ביום שבו היה אירוע חדשותי קשה (כמו פיגוע, למשל).

השירות החינמי כולל עד 30 תמונות בחודש (ללא וידאו), משתמש אחד ועד 2 פרופילים חברתיים. אם אתם זקוקים ליותר פוסטים, תוכלו לרכוש את חבילת הפרימיום (19$ לחודש) שכוללת 250 פוסטים, אפשרות להעלאת וידאו, 2 יוזרים ואופציה לעשות repostים. ישנן חבילות נוספות, אבל השתיים האלו (החינמית והפרימיום) בהחלט מכסות את הצרכים של רוב העסקים הקטנים והבינונים שאני מכיר.

ומשהו קטן לסיום: אם תרשמו לשירות דרך הקישור הזה תקבלו עשרה פוסטים נוספים במתנה (וגם אני :)).

מאמרים מומלצים עבורכם

אל תפספסו אף מדריך!

הרשמו כעת לרשימת התפוצה של כאן עובדים בכיף ותוכלו לקבל עדכונים על כתבות, מאמרים, מדריכים וטיפים לניהול העסק העצמאי, מסחר אלקטרוני, חנויות אונליין ועוד.
כתובת אימייל
פרטיכם ישארו חסויים במערכת