השראה: משרדים שעושים חשק לעבוד #3

קחו את היצירתיות שלכם לסיבוב עם עוד משרדים ביתיים נפלאים ומיוחדים שיהפכו אפילו את המטלות המשעממות ביותר לנעימות ומזמינות. את התוצאות תראו ברגע שתארגנו חדר כזה משלכם

המשרד הביתי הוא הממלכה הפרטית שלכם, שבו תוכלו לעבוד בצורה לגמרי אחרת. כשניגש לעיצוב סביבת העבודה שלנו בבית, נרצה לחשוב על התקציב, המקום שעומד לרשותנו, והאווירה שנרצה ליצור שם. זיכרו שהשמיים הם הגבול, ושזה המקום שבו היצירתיות שלכם צריכה להתפרע. הנה כמה משרדים ביתיים שיעשו לכם חשק ויתנו לכם כמה רעיונות איך לעשות זאת.

עליית גג שופצה ונצבעה, והפכה לחדר עבודה והירגעות. הקירות הלבנים והריהוט בשחור / שחור-לבן יוצרים ניגודיות מעניינת ומשאירים המון מקום ליצירתיות והירגעות. צילום: petersbar.

גוונים בהירים הם דרך טובה ליצור חלל מרווח ואוורירי. מעצב חלל זה החליט להשאיר המון שטחים פנויים, מה שממקד את העין באופן מיידי בקיר המחופה בעץ ועליו מפת העולם בגווני הקירות, ובמשטח העבודה המינימלי המזמין פגישה נעימה ורגועה. צילום: iamronna.

לפעמים גוונים בוהקים יכולים לתת תחושה מיוחדת ורעננה, ממש כמו במשרד הירוק הזה. משחק תאורה ושילוב גוונים וחומרים אורגניים (משטחי עץ, וילונות בהדפס טבע) הופכים את המשרד הזה שנמצא בדירת מגורים לפינה מודרנית ובו בזמן גם קצת טבעית ומאוד מרעננת. צילום: Machine is Organic.

טבע וחמימות הם שם המשחק בפינת העבודה הזו, שמשתמשת בגווני העץ ובנקודות של אדום כקונטרסט נעים ומזמין לירוק הבוהק שנשקף מהחלון. בניגוד למשרד הרגיל, העבודה מהבית מזמינה שימוש בריהוט ישן ומחודש, קצת יותר כבד ועם הרבה יותר אופי. צילום:  MARIA DONALDSON ::.

סביר להניח שתזהו חלק ניכר מהציוד בחדר הזה מהביקור האחרון שלכם ב"איקאה". ובכל זאת, השילוב של קווים נקיים ופשוטים עם מינימליזם בבחירת הצבעים וסדר החפצים, גורמים לחדר הזה להיראות מזמין יותר מכל משרד רגיל שבו ביקרתי אי פעם. צילום: bochalla.

עבודה מהבית נחמדה עוד יותר כשעושים אותה ביחד! חלל העבודה הביתי הזה לא מעוצב במיוחד, אבל מיד אפשר לראות שהחבר'ה שם נהנים לשהות בו אפילו אם הם לא מחליפים מילה. ולא לשכוח לחלוץ נעליים! צילום: Eric Wahlforss.

עוד משרד ביתי זוגי, שמזמין דיאלוג בין העובדים בו ושיתוף בעבודה ואולי אפילו משרד את היחסים בין שני הצדדים. צילום: blupics.

את הריהוט המשרדי והדקורציה שבצילום הזה ראיתי המון פעמים במשרדים "רגילים" בהם ביקרתי. מה שעושה את כל ההבדל זו הפינה שבה ממוקם חלל העבודה הזה, עם הנוף המקסים הנשקף מהחלון ומזמין אתכם לבהות בו במשך שעות של חלימה נעימה. צילום: amish.patel.

כאמור, לפעמים הנוף הנשקף מהחלון עושה את כל ההבדל. במקרה הזה, המרפסת הפתוחה והמוארת והגינה הירוקה מחברים את המשרד הזה לטבע מסביב לשעון ונותנים תחושה של "בחוץ", גם כשאתם שקועים בעבודה בפנים. צילום: Jeremy Levine Design.

בימים אביביים, דניאל יוצא לעבוד במרפסת, ואז השכונה כולה הופכת למספר שעות למשרד הביתי והנעים שלו. צילום: Daniel Morrison.

רוצים עוד?

משרדים שעושים חשק לעבוד

עוד משרדים שעושים חשק לעבוד

עיצוב סביבת העבודה – מאמר אורח של האדריכל זיו תדהר

איך בוחרים משטח עבודה ביתי?

פרויקט חדר העבודה של קוראת הבלוג יפעת גיא

 

 

 

הרשמו לעדכונים על מאמרים חדשים: