השראה: משרדים שעושים חשק לעבוד #4

עם קצת רצון וקצת יכולת, גם אתם יכולים לסדר לעצמכם משרד ביתי מושלם שיתאים בדיוק לצרכים ולטעם שלכם. הנה עוד משרדים ביתיים שיעשו לכם חשק להתחיל לעבוד

פרויקט "משרדים שעושים חשק לעבוד" ממשיך, וגם הפעם אספתי לכם כמה משרדים נפלאים שיעשו לכם חשק לעבוד מהבית. מוכנים?

פינת העבודה הקטנה והמקסימה הזו חוגגת את הווינטג' בצורה מושלמת. ריהוט משוחזר שלקחתם מסבתא או מצאתם זרוק ברחוב, יכול להפוך להיות מקור השראה בלתי-נדלה עבור המשרד הביתי שלכם. צילום: pink.polka.

גם במשרד הביתי הזה, רהיטים ואקססוריז שיצאו מהמחסן והושאלו (לתמיד?) מיתר חדרי הבית, מצטרפים יחד כדי ליצור חדר אדמדם ונעים שמשקיף אל נוף עירוני מעורר מחשבה. צילום: Sarah_Ackerman.

לא כולנו יכולים להקדיש חדר שלם עבור המשרד הביתי שלנו. במקרה כזה, מכתבה נפתחת שמוצבת בחדר השינה שלנו יכולה להיות סביבת עבודה ניידת וגמישה מספיק כדי לא להפריע ליתר הפעילויות שנעשה בחדר. רק אל תשכחו לכבות את האור! צילום: etagwerker.

אם יש בבית ילדים שמתרוצצים ומשחקים, אפשר לשלב גם אותם בסביבת העבודה הרב-שימושית שלכם. שפע שטחי איחסון, ספה גדולה שבה יוכלו לשבת, לשחק ולראות טלוויזיה, מדפי ספרים ומשחקים, מתלה למחבטי הבייסבול והגיטרה וצילומים על הקירות ייתנו למרחב הזה את הטאץ' הביתי והמשפחתי הכל כך נעים שרבים מאיתנו מתגעגעים אליו במשרד. צילום: torres21.

אחד הדברים הגדולים בעבודה מהבית הוא היכולת לשים לב לפרטים הקטנים. האקססוריז האישיים שתפזרו בחלל העבודה שלכם יכולים לעשות את כל ההבדל ולהעלות חיוך על פניו של כל מי שייכנס למשרד שלכם.

צילומים: torres21 ו-bptakoma.

לרוב נרצה שהמשרד הביתי שלנו ישקף את מה שאנחנו עושים, את התחביבים שלנו ואת העולם הפנימי שמאפיין אותנו. כך לדוגמה המשרד היפה הזה אומר לנו במבט חטוף שבעליו עוסקים בתכשיטים ואקססוריז לאופנה. צילום: Burrs & Berries.

המשרד הביתי הזה מזמין עבודה בצוותא, אבל מה שמיוחד בו הוא הבחירה במבנה עץ בצורה לא שגרתית, הנמצא בחצר הבית.

צד אחד משמש למנוחה והירגעות ומצוייד בספה נפתחת למיטה, ואילו החלק השני (בצילום הראשון) משמש לעבודה. צילומים: philcampbell.

גם המשרד הזה משחק על יחסי פנים-וחוץ בעיצוב ובשימוש בחומרים אורגניים וצבעים טבעיים, וגם בחלונות העליונים המכניסים פנימה את אור השמש הנעים. צילום: Jeremy Levine Design.

אני ממליץ בחום להוסיף למשרד הביתי שלכם כמה ספות שייאפשרו לאורחים לשבת בנעימים. כך נוח יותר לנהל פגישות, לשבור את הדיסטנס של ישיבה פורמלית סביב שולחן המשרד שלכם, ולשמור על אווירה הרבה יותר נעימה ומזמינה. צילום: chrismeller.

ומה עושים כשהעסק גדל, וצריך להכניס עוד ציוד לחלל מצומצם? שימוש בגבהים משתנים יכול להוריד מהעומס הכולל של החדר ולתת לכם רווחה זמנית עד שתעברו למשרד גדול יותר. מה שכן, כדאי לשקול להיפטר מהמסך הישן והענק ולהחליף אותו בצג שטוח ומודרני… צילום: diomedenet.

אין לכם כסף לחדר נפרד ואפילו לא עבור הציוד והריהוט? אין בעיה. אספו ריהוט מיותר מבני משפחה, חברים, מכרים ושכנים, וסדרו לעצמכם פינה מינימליסטית אך נוחה. דבר אחד בטוח: תהנו לעבוד שם לא פחות מאשר במשרד הרגיל והאפרורי שלכם. צילום: waferboard.

במקרים מסוימים, תוכלו לתת תחושה של בחוץ גם כשאתם בפנים, או להיפך. כל מה שאתם צריכים זה המון יצירתיות וטיפת מוטיבציה. צילום: M. Johansson.

עד מהרה תגלו שעבודה מהבית נוחה מאין-כמוה, אבל לפעמים היא מזמינה בעיות וגורמת לכם לשכוח שאתם עדיין יצורים חברתיים. אמנם יש משהו מאוד מהנה בעבודה בפיג'מה (או בתחתונים…) אבל מדי פעם כדאי שתשמרו על קשר עם העולם החיצון, תזמינו מבקרים אליכם למשרד או תצאו החוצה אל אור השמש, אחרת אתם עלולים להגיע לסיטואציות מאוד לא נעימות. צילום: CJ Sorg.

 

רוצים עוד?

משרדים שעושים חשק לעבוד

עוד משרדים שעושים חשק לעבוד

 

ועוד משרדים להשראה

פרויקט חדר העבודה של קוראת הבלוג יפעת גיא

 

הרשמו לעדכונים על מאמרים חדשים: