למצוא בקלות מילות מפתח לחנות אטסי בעזרת keywordtool.io

הכירו את הכלי שיעזור לכם למצוא את מילות המפתח המושלמות לקידום החנות והמוצרים שלכם באטסי, אמזון, איביי ועוד – גם בלי להיות מומחי SEO גדולים

מילות מפתח

למצוא מילות מפתח מתאימות למוצרים שלכם באטסי זה חלק בלתי-נפרד מהפעילות שכל מוכר צריך ללמוד לעשות כחלק מתפעול החנות שלו. גם אם המוצרים שלכם מושלמים, מתומחרים היטב, מצולמים למופת ואפילו כתובים טוב – הם עדיין עלולים ללכת לאיבוד אם לא תקדישו זמן ומחשבה לניסוח מילות המפתח הנכונות והטובות שיעבדו עבורכם.

יש כלים רבים שיעזרו לכם לעשות את זה, אבל הפעם אני רוצה להתמקד באחד החביבים עלי – keywordtool.io – כלי חינמי ופשוט לאיתור מילות מפתח מושלמות ממגוון מקורות ואתרים. המדריך הקצר הזה יעזור לכם להבין איך למצוא את מילות המפתח המתאימות לצרכים שלכם, גם בלי להיות מומחי SEO גדולים.

keywordtool מגיע ב-2 גרסאות: חינמית (בה נשתמש ביום) וגרסה בתשלום (למתקדמים). הגרסה בתשלום עולה בין 50 ל-90 דולר בחודש, והיא מיועדת בעיקר לאנשי SEO מתקדמים. עבור 99.99% מהמוכרים באטסי, גרסת החינם תספק את כל המידע שהם צריכים. אז השאירו את הארנק בכיס הפעם ואל תתפתו לשלם.

בכניסה לאתר נראה שיש המון גלילה, אבל התעלמו ממנה: כל מה שמעניין אותנו זה שדה החיפוש הגדול בחלק העליון.

מילות מפתח עם keywordtool

שימו לב שעליכם לבחור ב-Google.com (ארצות הברית) בחיפוש, ובשפה האנגלית. אם אתם מעוניינים למקד את המכירות במקום אחר בעולם, בחרו במנוע החיפוש את הגרסה הרצויה של גוגל (כדי לדייק את התוצאות למה שמחפשים במדינה אליה אתם מכוונים). אבל, ברצינות עכשיו, מי רוצה לפספס את ארה"ב?

החיפוש מאפשר למצוא תוצאות גם באתרים כמו יוטיוב (לא רלוונטי), במנוע החיפוש של גוגל – בינג (רלוונטי חלקית למי שבאמת רוצה לקחת צ'אנס ולהתעלם מגוגל), אפסטור של אפל (לא רלוונטי) ואמזון, שדווקא כן רלוונטי ואפילו מאוד. הסיבה: בהמשך.

אבל לפני שנדבר על החיפושים באמזון, נתמקד במטרה לשמה התכנסנו כאן. קידום המוצרים שלנו בגוגל. הקלידו את מילת המפתח הבסיסית ביותר של המוצר שלכם, ולחצו על חיפוש. לצורך הדוגמה, בחרתי ב-bracelet.

מילות מפתח עם keywordtool

טה-דה! קיבלנו רשימה גדולה ונאה של מילות מפתח רלוונטיות ההולכות יד ביד עם המילה "צמיד" באנגלית. בטור הימני תראו שחלק מהנתונים מחוקים – הם זמינים רק בגרסאות בתשלום. אבל זה בסדר, אין לנו באמת צורך בנתונים האלו. מה שאנחנו כן צריכים זה את רעיונות מילות המפתח שיש בטור שמאל. למשל – צמידים, צמידים לגברים, צ'ארמים, מחזיק צמיד (רעיון למוצר חדש, מישהו?), קעקועים, ועוד ועוד. הרשימה ממשיכה וממשיכה, והיא כוללת לא פחות מ-726 מילות מפתח רלוונטיות וביטויי חיפוש שעשויים לעזור לנו למקד את הטקסטים שלנו באטסי.

אבל חכו, יש עוד!

חדי העין יוכלו להבחין שבחלק העליון של הטבלה יש לשונית נוספת (טאב, בעברית :)) – "שאלות". אם תלחצו עליה, תוכלו לראות מה אנשים שואלים את גוגל בהקשר של המילה המקורית שהכנסנו בחיפוש.

מילות מפתח עם keywordtool

השאלות משעשעות במיוחד: האם צמידים הם לגייז? האם הם קולים על גברים? האם הם צריכים להיות רופפים או צמודים? וכן הלאה וכן הלאה. השאלות האלו (לא פחות מ-173, אגב, די מדהים בעיניי) יכולות ללמד אותנו על מה אנשים חושבים כשהם חושבים על המוצר שלנו. איזה שאלות יש להם לגביו, מה מטריד אותם ומה הם רוצים לדעת.

כדאי שנענה על חלק מהשאלות האלו, אולי אפילו נתייחס אליהן במישרין בטקסט. אני לא יודע אם הייתי ממליץ להתחיל את הליסטינגז שלכם ב"Are our bracelets gay", אבל בהחלט אני יכול לדמיין את עצמי מנסח ליסטינג שכולל את השאלה (והתשובה, כמובן) – "Can our bracelets be resized to fit anyone". זה מוסיף טאץ' אישי, שירותי מאוד, ידידותי וקליל. והוא עונה לשאלות נפוצות של הגולשים, ויש סיכוי שגוגל "ידוג" אותו בחיפושים שלהם, מה שבכלל מעולה.

מילות מפתח באמזון: עולם חדש של קידום

טוב, האמת היא שזה לא באמת עולם חדש, אבל אל תקלקלו לי את הדרמה. אמזון הוא אתר מסחר בינלאומי פופולרי ביותר, כפי שאתם בטח יודעים, ולמרות שאנחנו בארץ פחות מכירים אותו, הקונים שלנו בהחלט משתמשים בו, ולא מעט (הרבה יותר מאטסי, אגב). מאחר ומדובר בזירת מכירות וקניות, חשוב מאוד לראות את התנהלות הגולשים בתוכו, כדי להבין מה הם מחפשים ועוד יותר חשוב מכך – איך הם מחפשים את זה.

ניגש לטאב של אמזון בחיפוש, נוודא שאנחנו על ארה"ב ואנגלית, ונקליד את מילת החיפוש שלנו. התוצאות תהיינה שונות (בחלק מהקטגוריות אפילו שונות מאוד!) ממה שאנשים מחפשים בגוגל. למשל, במקרה של מחרוזות, שימו לב מה אנשים מחפשים לקנות באמזון:

מילות מפתח עם keywordtool

התוצאות של אמזון, ביחד עם אלו של גוגל, יתנו לנו מגוון רחב ביותר של מילות מפתח בהן נוכל להשתמש כדי לקדם את המוצרים שלנו בחנות האטסי המשודרגת שלנו.

כמה קל ופשוט – ככה חכם, יעיל ומשתלם. נסו ותרוויחו.

אהבתם את הפוסט? אל תשכחו להצטרף לרשימת התפוצה של האתר (בתיבה ממש עוד רגע) ולדף הפייסבוק של "כאן עובדים בכיף" – כדי להבטיח שלא תפספסו שום מדריך שימושי. יש לכם שאלות, הערות או הצעות? שלחו לי הודעה כאן או דרך הפרופיל שלי בפייסבוק. אני תמיד שמח להכיר אנשים חדשים, אז תרגישו חופשי 🙂

לרשימת התפוצה כבר נרשמתם?

 

הערה קטנה לפני פיזור:
בחרתי להתמקד באטסי משום שזו זירת המסחר הפעילה ביותר והמעניינת ביותר בכל הקשור להתנהגות תוכן ו-SEO. עם זאת, הטיפים המובאים במדריך זה יכולים, כמובן, להתאים למגוון שימושים ולא מיועדים רק לחנויות אטסי. תוכלו להשתמש בהם לחנויות באמזון, איביי, וכמובן שגם לקידום במנועי חיפוש דרך אתרי תוכן שונים.

אל תפספסו אף מדריך!

הרשמו כעת לרשימת התפוצה של כאן עובדים בכיף ותוכלו לקבל עדכונים על כתבות, מאמרים, מדריכים וטיפים לניהול העסק העצמאי, מסחר אלקטרוני, חנויות אונליין ועוד.
כתובת אימייל

מאמרים מומלצים עבורכם

אל תפספסו אף מדריך!

הרשמו כעת לרשימת התפוצה של כאן עובדים בכיף ותוכלו לקבל עדכונים על כתבות, מאמרים, מדריכים וטיפים לניהול העסק העצמאי, מסחר אלקטרוני, חנויות אונליין ועוד.
כתובת אימייל
פרטיכם ישארו חסויים במערכת