אטסי משיקה עדכון חשוב למערכת הפרסום הפנימית ו-Google Shopping

אטסי מדווחים על שינוי משמעותי וחשוב בממשקי הפרסום: מעתה נוכל לקבל נתונים מקיפים יותר על ביצועי המודעות ולדייק את הקמפיינים על פי רכישות עקיפות ולא רק רכישות ישירות. עדכון משמעותי נוסף לממשקי הדיווח של גוגל שופינג

חיפוש באטסי (אילוסטרציה)

חדשות טובות לבעלי חנויות באטסי: לאחר שהשיקה מקצה שיפורים בממשקי הניהול והתפעול של החנות – סופסוף הגיע תורם של כלי הפרסום הפנימיים (Promoted Listings) ו-Google Shopping Ads למתיחת פנים קלה אך משמעותית וחשובה.

העדכון הראשון נוגע למערכת הפרסום 'הרגילה' של אטסי, והוא למעשה הרחבה של נתוני הקמפיינים (Insights) כך שיכללו גם מכירות עקיפות שהתרחשו כתוצאה מצפייה בקמפיין. נכון להיום, רכישות דרך הקמפיין נמדדות ב-2 דרכים:

  • הקונה מקליק על מודעה למוצר ספציפי ורוכש את המוצר בטווח של 30 יום מהקליק.
  • הקונה מקליק על מודעה למוצר ספציפי, אבל רוכש מוצר/ים אחר/ים מהחנות שלנו בטווח של 24 שעות מהקליק.

העדכון ייאפשר צפייה במכירות של מוצרים אחרים מאלו שהוקלק עליהם במקור, בטווח של 30 יום. במילים אחרות, כל מי שיקליק על פרסומת בחנות שלכם, וירכוש מוצר כלשהו בחנות שלכם בתוך טווח הזמן הזה – יופיע תחת ביצועי הקמפיין.

עד לעדכון – שייכנס לתוקף ב-4 באוקטובר 2017 – אפשר היה לחלץ נתונים אלו דרך ממשקים חיצוניים בלבד כמו גוגל אנליטיקס. כעת, הם יהיו נגישים גם בתוך ממשקי הניהול הסטנדרטיים של אטסי וייאפשרו ניתוח מעמיק יותר של ביצועי הקמפיין, ביצועי הליסטינגז שלכם, ואופטימיזציה לתוצאות. למאמר מקיף על קישור יעדי מכירות באנליטיקס – לחצו כאן.

באטסי אומרים שהמטרה היא לשקף בצורה טובה יותר לבעלי החנויות את האפקטיביות של הקמפיינים. ואכן, לא פעם שמתי לב שמפרסמים באטסי מתוסכלים מכך שהקמפיינים לא מביאים תוצאות ישירות, אך מניתוח דפוסי התנועה באנליטיקס ניתן להתרשם שדווקא ההיפך הוא הנכון: ישנן מכירות עקיפות, שנכון להיום לא נמדדות בצורה פשוטה וקלה להתמצאות. השיפור הנקודתי הזה יעזור לנו לנהל קמפיינים בצורה טובה יותר, גם מבלי להתמקצע ולהבין לעומק לנתח דפוסי שימוש מתקדמים בחנות.

מה צריך לעשות כדי ליהנות מהנתונים החדשים? ובכן, כלום 🙂 העדכון הוא שקוף למשתמשים ויחובר אוטומטית לחשבון שלכם בתחילת אוקטובר.

Insights מתקדמים – גם לנתוני השימוש בגוגל שופינג

העדכון השני דומה והוא מבוסס על אותו עקרון של שיתוף במידע מקיף יותר על ביצועי הקמפיינים, הפעם ברשת הפרסום הממומן של גוגל שופינג. בתחילת אוקטובר יצורף לכל דוחות הקמפיינים בפלטפורמה זו קישור למידע מסוג Orders from ads – ומכירות עקיפות ישוייכו לביצועי הקמפיין הספציפי.

מה זה אומר? בפשטות – שמעתה נדע קצת יותר טוב איזה קמפיין הביא לנו תוצאות טובות יותר, אילו ליסטינגז עובדים טוב בהבאת טראפיק אפקטיבי (קרי, כזה משתמשים שממש קונים ולא 'רק מסתכלים'), ואיפה אנחנו 'מדממים' תקציב על מודעות לא יעילות. אמנם הנתונים האלו היו זמינים דרך ניתוחים מתקדמים באנליטיקס, אבל הם הצריכו עבודה רבה ומיומנות גבוהה של ניתוח ביצועים וסטטיסטיקות. כעת, הם יהיו נגישים למנהלי החנויות כבר מהדשבורד של כלי הפרסום באטסי, מה שיהפוך את השימוש במידע הגולמי להרבה יותר אפקטיבי, וייקל על עריכת קמפיינים יעילים וחסכוניים.

משהו לא ברור? יש לכם שאלה בנוגע לעדכון הצפוי או למידע החדש (ומה כדאי לעשות איתו)? הצטרפו לקבוצת GoEtsy בפייסבוק – לבעלי חנויות ומקצוענים שרוצים להפוך את הפעילות שלהם באטסי למקור הכנסה יציב, יעיל ושימושי. לעוד מאמרים ומדריכים על אטסי, לחצו כאן.

הצטרפו לתפוצה

הרשמו כעת לרשימת התפוצה של כאן עובדים בכיף ותוכלו לקבל עדכונים על כתבות, מאמרים, מדריכים וטיפים לניהול העסק העצמאי, מסחר אלקטרוני, חנויות אונליין ועוד.
כתובת אימייל

מאמרים מומלצים עבורכם

אל תפספסו אף מדריך!

הרשמו כעת לרשימת התפוצה של כאן עובדים בכיף ותוכלו לקבל עדכונים על כתבות, מאמרים, מדריכים וטיפים לניהול העסק העצמאי, מסחר אלקטרוני, חנויות אונליין ועוד.
כתובת אימייל
פרטיכם ישארו חסויים במערכת

הצטרפו לתפוצה

כתובת אימייל