כאן לומדים בכיף: קורס אטסי, כתיבה שיווקית ועוד קורסים שאני מלמד רוצים לשדרג את העסק? ללמוד איך לכתוב בלוג אפקטיבי? לנהל חנות אטסי במקצועיות? הצטרפו לאחד הקורסים שאני מלמד ברחבי הארץ - קורס אטסי למתקדמים, קורס כתיבה שיווקית, יחסי ציבור ופרסום, סדנאות אטסי, אנליטיקס ועוד

קורס אטסי וקורסים נוספים (אילוסטרציה)

כאן לומדים בכיף!

קורס אסטרטגיה שיווקית, או קורס לפרסום מתקדם בפייסבוק?
זה המקום ללמוד קורסים מקוונים במחירים ידידותיים ונגישים בנושאי שיווק, אסטרטגיה, מסחר מקוון - ואטסי למתחילים ומתקדמים. מגוון רחב של קורסים אונליין שתוכלו ללמוד מהבית ב-Live יחד איתי ושיעורים מוקלטים לרכישה וצפייה מיידית.

כאן לומדים בכיף (ספרים, אילוסטרציה)

אני מלמד מספר קורסים ומעביר סדנאות בתחום המסחר המקוון והשיווק. קורס אטסי מתקדם ויוצא דופן, קורס כתיבה מעשי ומהנה, ומגוון סדנאות יומיות וקצרות בתחומים שונים ומגוונים. בדף זה תוכלו להתעדכן בקורסים ובסדנאות שאעביר בתקופה הקרובה. 

וכעת אני מציע גם מגוון רחב של קורסים, סדנאות ומפגשים המתקיימים אונליין ומאפשרים לכם ללמוד איתי (בשיעור המועבר בלייב בכיתה וירטואלית) מכל מקום בעולם.

רשימת תפוצה בכיף – הרצאה ליצירת ניוזלטר שיווקי מנצח

"אז מה, לעשות עוד ניוזלטר?"

זה אחד המשפטים הקבועים שאני שומע מלקוחות, כשאני מציע להם להקים רשימת תפוצה עבור הלקוחות שלהם. והאמת היא, שאני ממש לא מאשים אותם. גם תיבת המייל האישית שלי מתמלאת לעייפה במיילים פרסומיים, שיווקיים, מתוחכמים יותר ופחות, וכולם כולם מבקשים ממני לעשות דבר אחד – לקנות. זה מייגע, זה מעייף, וזה רחוק מלשרת אותי כצרכן.

אבל יש גם ניוזלטרים אחרים, ואותם אני קורא בשקיקה ואפילו מחכה שינחתו בתיבה שלי. הם כוללים עדכונים מעניינים על תחומים שאני סקרן לגביהם. הם מרחיבים את אופקיי במידע חדש. הם משעשעים אותי בסיפורים קטנים ממאחורי-הקלעים של העסק והתעשייה. בקיצור, הם נותנים לי ערך, מיידי, כזה שגורם לי לפתוח, לקרוא, להקליק, ולפעמים גם לרכוש.

ניוזלטרים הם לא רק הכלי שבאמצעותו אתם יכולים לשגר לקהל שלכם מסרים פרסומיים, אלא לייצר איתו מערכת יחסים, אמיתית, עמוקה, מתמשכת. כזו ששמה אותו במרכז, ואת האינטרסים שלו. המכירה תבוא כבר אחר כך. ניוזלטרים הם כלי מצויין, כשיודעים לעבוד איתם, ובונים את המשפך השיווקי הנכון.

על ההרצאה

בהרצאה מקיפה ואינטנסיבית (תתכוננו), אסביר על שימושים שיווקיים מתקדמים בניוזלטרים. אסביר לכם איך אני ניגש לתכנן ניוזלטר מנצח עבור הלקוחות שלי, מה מעניין אותי ומה חשוב לי לעשות – כיועץ אסטרטגי אבל גם כלקוח, בעצמי – ואיזה תכנים כדאי לשלוח, למי ומתי.

נלמד מדוע אנשים מצטרפים לתפוצה ומדוע הם מאבדים עניין ומפסיקים לפתוח את הדיוורים שלנו (וגם, כמובן, מה אנחנו יכולים לעשות בנידון), מדוע הכותרת היא ממש לא הדבר המרכזי שצריך לחשוב עליו, בניגוד לכל מה שמספרים לכם, וכיצד אנחנו יוצרים מערכת יחסים אמיתית ועמוקה על הלקוחות שלנו, ומעודדים אותם ליצור איתנו קשר (רמז: במקום לשים לינקים בתפוצה, עודדו את המשתמשים ללחוץ על כפתור ה-reply ולהתחיל לדבר אתכם. זה קל).

עוד נדבר על שימוש בניוזלטר ליצירה של משפכים שיווקיים, רשימות תפוצה אוטומטיות ו"אתגרי מייל" שאתם יכולים ליצור בקלות ובכיף כבר מחר בבוקר עבור הלקוחות שלכם – וכרגיל, דוגמאות והשראות מלא החופן.

משך ההרצאה: כשעתיים.
המצגת שתקבלו ברכישת ההקלטה כוללת כ-40 עמודים של תוכן מושקע, נתונים מחקריים ומגוון רחב של דוגמאות ותרשימי תפוצה שתוכלו ליישם בעסק שלכם.

מסביב למדורת השבט: סטוריטלינג בעידן השיווק הדיגיטלי / הרצאה לצפייה מיידית

משחר האנושות ועד לימינו, לסיפורים יש תפקיד מכונן בחוויה האישית, כמו גם החברתית, של בני-האדם. זהו עקרון אוניברסלי שמשותף לכולנו: סיפורים מחברים אותנו, הם מאפשרים לנו לחוות, להתנסות, ללמוד, אפילו לחוש – מבלי להיות נוכחים במקום ובזמן שבהם מתרחשת העלילה.

לא פלא שהמקום הטוב ביותר ליד המדורה היה שמור תמיד למספר הסיפורים המיומן, שידע לטוות בדמיונם של המאזינים עולמות שלמים ובהם אנשים, התרחשויות ורגשות. 

כיום, אנחנו מופצצים במסרים שיווקיים ומוצפים במידע. אך אפילו בתוך הקלחת הזו של רעיונות ומסרים, צפים ועולים מספרי הסיפורים: אלו שיודעים לשזור מילים, לשלב תמונות ווידאו, ולספר את הסיפור שלהם, שלנו, בפני קהל הקוראים והעוקבים שלהם. במציאות המודרנית, מקומם של מספרי הסיפורים חשוב אפילו עוד יותר מבעבר – הם שגרירים של מידע, של כוח, של השראה.

בעיניי כל משווק הוא מעין מספר-סיפורים (Storyteller) כמו של פעם, והאנשים שמגיעים לדף הפייסבוק או לאתר שלו, הם עוברי אורח שצריכים להילכד ולהתכנס סביב הסיפור שלו בכל פעם מחדש. אם עושים את זה טוב, יוצרים שבט עוקבים קטן ומתרחב בהדרגה סביב סיפורים וחוויות, ומייצרים יחסים טובים להנעת מהלכי שיווק ומכירות. 

זו הסיבה העיקרית שבגינה יצרתי את ההרצאה הזו, שבה דיברתי על סיפור-סיפורים, או סטוריטלינג, בעידן השיווק הדיגיטלי. דרך מגוון רחב של דוגמאות ושיטות, הדגמתי כיצד סיפור טוב הוא שיווק טוב, ואיך הוא מניח את התשתית ליצירת קשר טוב ועמוק יותר, עם קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם. אראה כיצד דרך סיפור אפשר להעביר מסרים שיווקים, לשכנע, בעדינות, ולשפר את הגישה שלנו לקהלים חדשים והזדמנויות עסקיות חדשות. 

למדנו איך סיפור טוב יכול למכור את המוצרים שלכם, כיצד יכולות הסטורי-טלינג שלכם משפיעות על האפקטיביות של הקמפיינים עבור השירות שאתם נותנים, ומדוע בכל אחד ואחת מאיתנו מתחבא סיפור שרק מחכה לצאת החוצה לעולם (ואיך לעזור לו לעשות את זה).

משך ההרצאה: קצת יותר משעתיים.

המצגת כוללת כ-50 עמודים של תוכן מושקע, קישורים רלוונטיים ומעוררי השראה, רשימת אפיקי שיווק לסטוריטלינג (ובכלל), תרגילים ועוד.

שיווק מעשי: יחסי ציבור וחשיפה במדיה לעסקים קטנים – שיעור מוקלט

אחד האתגרים המשמעותיים בשיווק של עסקים קטנים ובינוניים הוא הצורך להשיג חשיפה לקהלים חדשים, בערוצי תקשורת מגוונים ושונים.

בהרצאה מוקלטת זו שהתקיימה ב-1/1/18, אסקור ואלמד אתכם פעולות פשוטות למדי שבעזרתן תוכלו גם אתם להשיג חשיפה בחינם (או בכמעט-חינם) בעיתונות הארצית, בטלוויזיה, ברדיו, במקומונים, באתרי אינטרנט ובלוגים.

מה תלמדו בשיעור:

  • כיצד לאתר שמות, טלפונים ומיילים של עיתונאים ובלוגרים – ואיך פונים אליהם בצורה ידידותית ולא פולשנית.
  • איך כותבים נכון הודעה לעיתונות שתשיג תגובה ותזכה אתכם בחשיפה בחינם במדיה.
  • כיצד לבנות מאמר שיווקי יעיל לפרסום במקומון / בלוג.
  • איך בונים אוטוריטה וסמכות מקצועית בעזרת מדורי תוכן בעיתונות הכתובה והמשודרת. 
  • שימוש בלינקדאין לבניית מערך יח"צ.
  • שימוש בצילומי מוצר (פקשוטים) למדורי כרוניקה ומאמרים מאגדים ("10 המוצרים הלוהטים של הקיץ" ו"15 פריטי עיצוב בוורוד פוקסיה").
  • שאלות ותשובות בנושא יחסי ציבור והשילוב שלהם במערך השיווקי.

ועוד מגוון רחב של כלים וטיפים מוצלחים.


דוגמאות מתוך המצגת:

פינטרסט למוכרים ברשת: איך לשווק ולקדם מכירות בעזרת פינטרסט – שיעור מוקלט

פינטרסט היא הרשת החברתית האהובה עלי, בעיקר בכל הקשור לשיווק וקידום. לאחר שנים של התמכרות עם אלפי נעיצות, עשרות לוחות וכמעט 80 אלף עוקבים, חקרתי וגיליתי  את הדרכים שבהן ניתן להפוך אותה לכלי שיווקי משמעותי ובעיקר, אפקטיבי, לקידום חנויות אונליין.

בסדנה זו הצגתי מגוון דרכים יצירתיות ומעניינות לשימוש בפינטרסט כזירת שיווק, לימדתי איך ליצור תוכן איכותי לקידום העסק שלכם, כיצד לבנות קישורים תומכי SEO, איך להשתמש במנוע החיפוש למחקר מילות מפתח וביצוע אופטימיזציה לחיפושים, ועוד.

הסדנה מיועדת לבעלי חנויות אונליין, המוכרים מוצרים או/ו שירותים דיגיטליים, ומעוניינים לקבל חשיפה איכותית, בחינם, לקהל הבינלאומי. 

מה לומדים בסדנה?

  • דפוס השימוש בפינטרסט והאופן שבו נשתמש בו כדי להשפיע על הנעת גולשים לאתר שלנו.
  • בניית לוחות ליבה, לוחות תומכים ומדורים (סקשנים).
  • שימוש בפינטרסט לצורכי קידום (תנועה נכנסת לאתר והמרות/מכירות).
  • כמה לנעוץ, מה ומתי.
  • איך לבנות דף פרופיל יעיל.
  • שימוש ב-pincode לקידום הלוחות/פרופיל שלכם.
  • איך להשתמש בפינטרסט כדי להעיר חנויות רדומות, תקועות ולא פעילות באטסי, אמזון ואתרי מסחר עצמאיים.

ועוד מגוון רחב של טיפים וכלים שכדאי לכם להכיר.

משך ההרצאה: כשעתיים.

המצגת כוללת כ-40 עמודים של תוכן מושקע עם כל המידע שהועבר בשיעור, כלים שימושיים שכדאי להכיר, והרבה מאוד טיפים קטנים וגדולים שיעזרו לכם לשווק בפינטרסט.

לרכישת הקלטת ההרצאה והמצגת

בואו ללמוד אסטרטגיה, שיווק וניהול בחינם במפגשי #זוםעל 😉

מדובר בהרצאות, סדנאות וקורסים חינמיים המועברים מדי שבוע לחברי קבוצת "אסטרטגיה שיווקית בכיף" בפייסבוק http://bit.ly/maketingILלהרשמה למפגשים עתידיים ולצפייה בחינם בהקלטות המפגשים הקודמים בקרו באתר – https://zoom.webcandy.co.il.

אל תפספסו אף מדריך!

הרשמו כעת לרשימת התפוצה של כאן עובדים בכיף ותוכלו לקבל עדכונים על כתבות, מאמרים, מדריכים וטיפים לניהול העסק העצמאי, מסחר אלקטרוני, חנויות אונליין ועוד.
כתובת אימייל
פרטיכם ישארו חסויים במערכת