אטסי בראנץ' #1: המשפך השיווקי, תיוגים, קידומים ועוד טיפים לניהול חנות באטסי

נועה פלדמן ואני אירחנו אתמול (ג') מפגש "אטסי בראנץ'" ראשון בקהילת הפייסבוק שלנו, ובו ענינו לגולשים ולגולשות בצ'אט וידאו על שאלות בנושא אטסי, קידומים ותפעול של חנות מוצלחת. מוזמנים לצפות במפגש

בקבוצות הפייסבוק שאני מנהל – אסטרטגיה שיווקית בכיף ו"GoEtsy – אטסי למתקדמים" – אני מקיים לא מעט מפגשים אינטרנטיים שבהם אפשר ללמוד על מגוון נושאים ותחומים הקשורים לשיווק, ניהול, יזמות, וכמובן, גם על אטסי ואתרי מסחר. במסגרת זו נפגשנו, נועה פלדמן ואנוכי, לשעה קלילה אתמול (שלישי) ובה ענינו לגולשים ולגולשות בצ'אט וידאו על שאלות בנושא אטסי, קידומים ותפעול של חנות מוצלחת. ההשתתפות במפגשי #זוםעל ואטסי בראנץ' היא ללא תשלום, ופתוחה לכל מי שחבר/ה בקבוצה ורוצה ללמוד ולהיפגש איתי ועם המרצים ששותפים למיזם החברתי שלנו ?

על מה שוחחנו במפגש?

  • על חשיבותו של המשפך השיווקי באטסי ועל איך אפשר להשתמש בו כדי לנתח את החנות שלנו ולהבין איפה יש בעיות (ע"מ לתקן ולשפר ביצועים)
  • על יחסי המרה טובים ויעילים
  • על קידומים וקמפיינים ממומנים (על קצה המזלג)
  • קצת על אנליטיקס ועל חשיבות הגדרת דו"ח יעדים ייעודי לאסטי (מדריך בנושא תמצאו כאן)
  • כיתובים ותיאורים – איך עושים את זה נכון ועל מה כדאי להקפיד
  • ועוד כל מיני פינות קטנות ושאלות מסקרנות שכדאי לבדוק ולהכיר

מוזמנים לצפות בהקלטת המפגש, שארך כשעה.

הרשמו לעדכונים על מאמרים חדשים: