כשמילות המפתח פוגשות את חוכמת ההמונים: הכירו את seedkeywords.com

מה עובר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם בראש, כשהם מחפשים את השירות שלכם באינטרנט? הכירו את האתר שיעזור לכם ללמוד בדיוק את זה, ויספק לכם את מקבץ מילות המפתח המדוייק וה"אנושי" ביותר שתוכלו למצוא לצורך קידום האתר, השירות והחנות שלכם

אנשים העוסקים במסחר אלקטרוני – כמו בעלי חנויות אטסי, אמזון, איביי, מרמלדה – וגם בעלי אתרים שונים המבקשים לקדם את הפעילות שלהם אונליין במנועי החיפוש בכלל וגוגל בפרט, לבטח כבר מכירים את חשיבותן של מילות המפתח בתהליך. אי-אפשר להקל ראש בתחקיר מילות המפתח שאנו עורכים כאשר אנחנו כותבים תוכן ארוך טווח, במטרה שיופץ במנועי החיפוש ויעזור לגולשים למצוא אותנו בקלות בכמה קליקים בודדים. לשם כך קמו כלים רבים ושירותים רבים, שמסייעים למנהלי אתרים וחנויות לאתר מילות מפתח מושלמות וכדי למצוא את הביטויים שימשכו תנועה. הפעם, אני רוצה להציג בפניכם כלי מקורי ומעניין אחד שרותם את הכוח של חוכמת ההמונים כדי ללמוד על איך אנשים אמיתיים מחפשים – ומוצאים – מידע ברשת.

הכירו את seedkeywords.com – אתר חינמי ומסקרן, שבניגוד לאתרים אחרים שמתמקדים בחיפוש אחר מילות המפתח השונות לפי חיפושים והשלמה אוטומטית, פונה לכיוון אחר לגמרי. הוא שואל את החברים שלכם איך הם מחפשים דברים אונליין, מלקט עבורכם את התוצאות ומנתן אותן לשימוש עתידי.

מילות המפתח המושלמות עם seedkeywords

בכניסה תקבלו הסבר קצר על איך התהליך עובד, בשלושה שלבים פשוטים:

  1. אתם מגדירים שאלה שמנחה את החברים שלכם כיצד לפעול ומקבלים לינק לכתובת (URL) המכילה את השאלה ושדה חיפוש
  2. אתם שולחים את הלינק לשאלה לחברים שלכם ברשתות חברתיות, אימייל, ווטסאפ וכו'
  3. החברים שלכם עונים על השאלה ותוכלו לעקוב אחר מילות המפתח שלהם מצטברות בחשבון בקישור

לדוגמה: אני רוצה לדעת איך החברים שלי עשויים לחפש שירותי ייעוץ שיווקי ואסטרטגי, למשל. לכן, ניסחתי את השאלה הבאה: יש לכם עסק חדש ואתם מחפשים ייעוץ, הדרכה או ליווי. מה תחפשו בגוגל?

קיבלתי קישור לתרחיש הסיפור (מה קוראים אותו באתר Scenario), ואת הקישור שלחתי לחברים, ללקוחות ולחברים שלי בפייסבוק. אתם מוזמנים לענות עליו בעצמכם, אשמח לדעת איך אתם מחפשים את היועצים שלכם.

ככה זה נראה למשתמשים שפתחו את הקישור, מאוד פשוט וקליל:

seedkeywords-מילות המפתח

ואכן התשובות הגיעו במהירות:

-4 WhatsApp Web

בלחיצה על הקישור "See the results for this scenario here", ניתן לראות את התוצאות, קרי המילים וביטויי החיפוש שאנשים הכניסו. ככה הם היו מחפשים יועץ עסקי:

seedkeywords-מילות המפתח

התוצאות כללו ביטויים שכבר חשבתי עליהם בעצמי (יועץ עסקי, כתיבת תוכנית עסקית) וכו'. אבל היו בהן כמה ביטויים שאותי מאוד עניינו ושעזרו לי להבין את הדרך בה הלקוחות הפוטנציאליים (והאמיתיים) שלי חושבים ומחפשים מידע. למשל, "פגישת ייעוץ עסקי חינם" זה לא משהו שהייתי חושב עליו כמילת חיפוש בגוגל. "ייעוץ עסקי נשים" זה גם כיוון מאוד מעניין לחשוב עליו, אולי אני צריך להציע שירות ייחודי לנשים? הרי ממילא קהל היעד שלי מונה ברובו הגדול נשים, אני אוהב לעבוד עם יזמיות ונשות עסקים, ופיתחתי כישורים מיוחדים בעבודה מולן (אנו חיים בעולם מעצבן שבו נשים נדרשות להתמודד עם אתגרים ומכשולים הרבה יותר מאשר גברים, ולצערי אני רואה זאת פעם אחר פעם בהתמודדות של הלקוחות שלי מול העולם, הרשויות, ואפילו מול החברים, הקרובים ובני המשפחה שלהן, אבל זה כבר עניין למאמר אחר לגמרי).

רשימת החיפושים הזו הלכה וגדלה במהרה והיא עזרה לי לקבל תמונה עמוקה ויסודית יותר של האופן בו אנשים מחפשים אותי (ואת המתחרים שלי!) בגוגל ובכלל. ככה אני מבין מה עובר להם בראש כשהם מבקשים לגשת לייעוץ עסקי. התוצאה היא מקבץ של מילות המפתח המדוייקות ביותר וה"אנושיות" ביותר שמצאתי עד כה, והיא בהחלט יכולה לעזור לדייק את פעילות קידום האתרים והתוכן שלי.

רוצים דוגמה נוספת? ראו מה אנשים מחפשים כשהם זקוקים למידע על תיקון המחשב המקולקל שלהם (השאלה כאן, התשובות כאן).

עוד כלים שיעזרו לכם למצוא את מילות המפתח המושלמות

אהבתם את הפוסט? אל תשכחו להצטרף לרשימת התפוצה של האתר (בתיבה ממש עוד רגע) ולדף הפייסבוק של "כאן עובדים בכיף" – כדי להבטיח שלא תפספסו שום מדריך שימושי.

הרשמו לעדכונים על מאמרים חדשים: