קורס אטסי אונליין: כל מה שצריך לדעת על תגיות, כותרות ומילות מפתח באטסי

הדרכה בווידאו של נועה פלדמן, יועצת עסקית המתמחה בתחום המסחר המקוון, אטסי ואמזון, ובה היא מציגה דרך יסודית ואפקטיבית לעריכת מחקר מילות מפתח, בחירת התגיות הנכונות והכותרות המוצלחות ביותר לעמודי המוצר שלכם באטסי, מגוון שימושים מתקדמים בכלי ניתוח ומחקר, ועוד

אחד הנושאים היותר מבלבלים ומאתגרים בכל הקשור לניהול חנות באטסי, הוא נושא התגיות ומילות המפתח. זהו אתגר שכל בעל חנות – חדשה או ותיקה – מתמודד איתו מדי פעם, בפרט נוכח השינויים התכופים שאטסי, וגם גוגל, עורכים במנוע החיפוש שלהם.

בדבר אחד אין בכלל ספק: אם אתם מנהלים חנות באטסי (או חושבים להקים אחת), אתם צריכים לדעת איך לחקור ביטויים (מילות מפתח) גם בתוך אטסי וגם מחוצה לה, כדי ליצור עמודי מוצר, ליסטינגז, יעילים וניתנים לחיפוש.

בדיוק בשביל זה העבירה נועה פלדמן מפגש אטסי בראנץ' אונליין, שבו היא הציגה את הדרך היעילה ביותר שמצאנו עד כה לעריכת מחקר מילות מפתח, בחירת התגיות הנכונות והכותרות המוצלחות ביותר לעמודי המוצר שלכם באטסי, מגוון שימושים מתקדמים בכלי ניתוח ומחקר, ועוד.

עוד נלמד בשיעור כיצד להשתמש באקסל פשוט וידידותי לשימוש כדי לארגן את מחקר מילות המפתח שלנו, כך שנוכל ליישם אותו בכל פעם שנצטרך לשפר את החנות, לשדרג אותה או סתם לרענן ולחדש אותה.

מצגת השיעור והאקסל ניתנים להורדה בחינם מהקבוצה שלנו:

קישור למצגת: http://bit.ly/2Fxq4Nn
קישור לאקסל: http://bit.ly/2FyD8Su

 

 

נושאי השיעור:

  • עריכת מחקר מילות מפתח להנעת טראפיק מתוך אטסי – הדגמה של EtsyRank וצורת העבודה איתו.
  • עריכת מחקר מילות מפתח להנעת טראפיק מחוץ לאטסי
  • הדגמה של כלי SEO ייעודי למחקר מילות מפתח.
  • איתור ביטויים משלימים ומרחיבים.
  • יצירת אקסל מילות מפתח מעודכן ותחזוקתו.
  • הטמעת הביטויים בליסטינגז: איך, כמה, מתי, ואיך לא.

משך ההרצאה: שעה אחת.

הרשמו לעדכונים על מאמרים חדשים: